Scenariusz godziny wychowawczej
Opracowanie:
Beata Zdanowicz Fiedorczuk
ZS nr 15 przy UDSK w Białymstoku
Temat: Wymarzona klasa.
Cel ogólny: terapeutyczny – uczeń zapomina o chorobie, skupia uwagę na lekcji, na treściach edukacyjnych i wychowawczych.
Uczeń potrafi:
-wypowiedzieć swoje marzenia dot. klasy;
-słucha innych wypowiedzi, konfrontuje się z innym zdaniem;
-wymienić czynności , które lubi i potrafi wykonywać w klasie w ciągu dnia;
-ocenia słabe i mocne strony klasy;
-dokonuje analizy możliwości rozwoju relacji w klasie;
-dostrzega najważniejsze wartości w życiu;
Środki dydaktyczne: ankiety, tablica i kreda;
Metody i zadania:
-niedokończonych zdań;
-analizy i oceny sfer działania w szkole;
-prezentacja pracy;
-praca w grupach;
Przebieg zajęć:
sobota, 27.04.2024 09:00 13:00 Mój warsztat pracy – jak prawidłowo zaplanować i przeprowadzić lekcję języka obcego (ON-LINE) |
poniedziałek, 29.04.2024 15:00 20:00 ScratchJr – programowanie od malucha (STACJONARNE) |
poniedziałek, 29.04.2024 16:45 20:00 Matura z języka polskiego – poziom rozszerzony. Propozycje metodyczne (STACJONARNE) |
poniedziałek, 29.04.2024 17:00 20:00 Hello Bugs - pomysły na zabawy językowo-sensoryczne-z j. nowożytnego /j .angielski/. (STACJONARNE) |
wtorek, 30.04.2024 15:30 19:30 Egzamin ustny na maturze z języka polskiego – kryteria oceny (STACJONARNE) |
poniedziałek, 06.05.2024 15:00 19:00 Urzeczywistnić marzenia – przygotowanie druku 3D (STACJONARNE) |
środa, 08.05.2024 15:30 19:30 Kwiaty na Dzień Matki – różne techniki wykonania (STACJONARNE) |
środa, 08.05.2024 16:00 19:00 Kreatywność jako kompetencja kluczowa. Jak ją rozwijać u uczniów klas początkowych? (STACJONARNE) |